Monday, October 1, 2012

Field work photos

I'm allowed to take photos on rare occasions when I'm out in the field. Either the people are too shy or the area is culturally too sensitive.

And even rarer do I have some photos of myself. So feast your eyes on Dorkster, Nooby Dorkster.

In the field with the Monster

Managed to get up the hill without a flat tyre

I also have a photo of me with dead kangaroos (as the locals were hunting), but I'll leave those out for the sake of digestion-ally challenged (even though it's a completely normal thing here, and a part of everyday life)...

8 comments:

  1. Welcome to the Nerd Heard! XD
    Odlican krajolik! :D

    ReplyDelete
  2. Ja još uvijek ne kužim što ti radiš al dobro xD Bitno da se zabavljaš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nema kratke verzije. Dosta toga je confidential, ali mogu ti barem probati objasniti.

      Dakle, radim u firmi koja djeluje kao non-profit posrednik izmedu Aboridzinskih zajednica i (obicno) rudarskih firmi koje zele kopati ili slicno. Da bi to mogli, moraju traziti od nas da napravimo provjeru i onda ja kao heritage anthropologist idem na teren, provjeravam skupa s lokalcima te lokacije na kojima oni zele raditi i pisem report.

      Na temelju tog reporta i "izleta" se onda odlucuje gdje se smije busiti, gdje ne, zasto (ako je od kulturoloske vaznosti i slicno), kad se pocinje i tako to.

      Nadam se da ti je sad malo jasnije. Nije ni meni bilo skroz jasno dok me tu nije posjelo i objasnilo mi... :P

      Mislim, ima tu i pravnih stvari (i to masa), arheologije, drustvenih zbivanja, akcija, edukacija, seminara, vamo-tamo... Ako imas nekih pitanja, samo rokaj! ;)

      Delete
    2. Auu bas fora ^_^ Samo pazi da ne izgoris na suncu :)

      Delete
    3. Ima i toga bome. U autu, u kutiji s alatom, prvom pomoci i ostalim, su i krema za suncanje i sprej protiv insekata. Pa si ti misli...

      Delete
    4. Spreman na sve :D Znam da je mom dečku ruka izgorila (samo lijeva) kad smo išli na more a sunce pržilo, mogu misliti kako je tamo down under voziti se :)

      Delete
    5. Da da, to je ful smiješno. Ja znam mazati "vozačku ruku" dok smo u autu, jer Sunce fakat pali ovdje dolje...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...