Thursday, October 4, 2012

:yawn:


I’m sitting at my desk looking at the screen. I’m not sure how long my head can keep staying up. I try working out how to unnoticeably rest my eyelids on the top rim of my glasses, since I don’t see a way for them to stay open otherwise.

I slept in today. I must’ve hit the snooze button a dozen times. And even though I don’t remember what the dream I was having was about, it must’ve been something to hold on to.

The coffee mug seems to be kilometers away. See me straining to reach it?

Straining to reach the mug

8 comments:

  1. Tak se ja osjecam od jucer a evo ni danas nije puno bolje X_x

    ReplyDelete
    Replies
    1. :nova doza Darjeelinga:

      Sto je najgore, cijeli dan tipkam neke brojeve. Nije mi lako.
      Haha!

      Delete
  2. Očito je nešto u zraku.. meni je ovako par dana.. ziiijeeeev

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam pametan. A danas cijeli dan samo cruncham brojeve, kopam po kartama, usporedujem s GPS-om. Kaos...

      Delete
  3. meni je od svega najzanimljivija ova knjiga o biljkama što ti je na stolu. i znaš što tebi treba? kacuga za kavu. znaš što je kacuga?
    ovo: http://www.hocuto.hr/baza/slike/thumbs/666_hocuto_519_thumb.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. To, to! I kateter...

      Da, tu sam knjigu taman iskopao iz "new arrivals" sekcije u kvazi knjižnici na poslu. Čini mi se puno zanimljiva od pravnih tomova... :E

      Delete
  4. One of those days kad ni omanji hektolitar kafe ne pomaze. :(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...