Sunday, July 14, 2013

Third summer out of four

Yupp, waiting eagerly for my summer vacation. Exciting.

It's almost been a full year that I've lived in Australia and, even though it's been exciting, it was also quite long. A lot of new things to get used to, people to get along with, tasks to commit to, responsibilities to take etc.

I'm slowly wrapping up the stuff I need sorted out; writing the final reports, preparing for the two last trips before I take off, organising stuff for when I'm away - and at the same time planning and scheduling my vacation, detailing and sorting out ferry rides, bookings and similar.

The good thing is I have a bunch of people helping me out and waiting eagerly for the summer.

Let the games begin, I say... In twenty-four days.

4 comments:

  1. čestitam na prvoj godini Down Under :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! U jednu ruku je brzo prošlo, a u drugu je bila duga godina... Tako to ide valjda.

      Delete
  2. Ajme već godina dana, kao da sam jučer čitala onaj post di se tek spremaš otići! Ugodan godišnji ti želim, zaslužio si iako znam da je ovo vrijeme prije godišnjeg najgore, bar je tak meni uvijek na poslu, najviše radiš zadnja dva tjedna. Koliko godišnjeg uopće dobiješ tamo, znam da uvijek slušamo o tome kak u drugim državama nemaju tako puno slobodnih dana kao mi (neradnici jel) pa me baš zanima?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobijem cetiri tjedna, s obzirom da sad idem samo na tri, jer mi je spica sezone. Nakupim dosta prekovremenog na terenima, ali cesto jednostavno ne stignem uzeti slobodan dan po par mjeseci - dok se ne razbolim i skljokam u krevet na tri dana - not fun. :/

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...