Sunday, March 24, 2013

Living online

I just received the first online-shopping home-delivery order in my life.

Being that living here pretty much requires owning a car, sorting out larger amounts of groceries can prove to be quite tricky. When I go to the store, I'm pretty much limited by whatever can fit in my backpack, and even then I have to make sure I don't tip over on my bicycle.

A couple of people told me they do the same, especially because you don't have to deal with lines, people and whatnot. I piled up on milk, toilet paper, cleaning stuff, cans and all the stuff that takes up a lot of space. This way, next time I have to go get groceris, I can only get bread, veggies, fruit and other perishables.

Sounds good to me!

Aside from feeling pretty lazy, I have to admit I also feel quite satisfied.

10 comments:

  1. Uuuu totalno fora, mislim da je to super i za uštedu, neš kupiti hrpu gluposti koje ti ne trebaju i možeš si odlično isplaniratu budžet. A ne ko kod nas, dođeš na blagajnu a ono što je pisalo 12,99 ispadne 18,99 i slično. Jel se plaća dostava puno ili je free?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totalno! Nemaš ni onih napada 3 for 1 i slično, ni gluposti na blagajni... Ideš po popisu, klikneš i bok. Još u slučaju da nema onog što trebaš (recimo paket od 2 filtera za Britu), daju ti dva paketa po 1, ali po cijeni onog prvog, tak da si opet u plusu.

      Meni je najveći plus taj prijevoz, a dostava je 7-9 dolara, ovisi o terminu, lik je došao, sav veseo, istovario, pomogao mi da poslažem, bla... Nemam riječi!

      Delete
    2. Super! Oni dolje vjerojatno ko i ameri imaju te fore da mozes uzeti rain check i sl ako nema neceg sto zelis kupiti a ne kao kod nas, reklamiraju da je nesto na akciji a taj proizvod uopce nemaju.

      Delete
    3. Da, čini se da je dosta dobro organizirano. Mislim, oni se tu žale na neke sitnice, tipa htjela 0.75441%, a dali su mi 1%, ali mene to ne dira baš previše...

      Delete
  2. Hahaha sladak si, lijen i zadovoljan :D. Čini mi se da je to i kod nas postojalo ili još uvijek postoji, ali nije zaživjelo nikako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je totalno otkriće - znao sam da postoji, ali nisam znao da je tako super, haha!

      Delete
  3. Ovo je super! Ušteda vremena i živaca definitivno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totalni preporod! Sad mogu u miru po kruh i voće i povrće, a da ne moram tegliti osam litara gluposti...

      Delete
  4. To mi treba....iako su mi marketi na minut od kuće. Al ne podnosim gužvu i redove. U Beogradu postoji "potrčko", lik kog platiš da odradi šoping za tebe, šta god da ti treba, čak i da plaća račune, ali ne znam nikoga ko je koristio njegove usluge, pa ne znam kako to ide.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, zvuči kao Indija...

      Tu je problem što nema dućanćića, nego za sve živo moraš u te glupe supermarkete. Gnjavaža totalna!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...